Sponser By

♥THIS BLOG♥

♥ Ily Nabilah (Elly)
♥ 22 years old (2013)
♥ University Of Malaya (Profesional Islamic Financial Planning )
♥ International Darul Huffaz
”beribadat dan beramal kepada Allah sebagaimana anda akan mati esok dan carilah rezeki umpama kita akan mati 1000 tahun lagi”

Apr 21, 2012

Luahan Hati

Saya baru ajer mula kan perniagaan secara online..
dalam beberapa minggu ajer

Macam-macam cara saya buat untuk promote kan blog saya
kadang-kadang tebalkan muka tulis dalam 1 kertas and bagi kat orang yang terpilih ajer.
mesti tak ada orang penah buat macamana saya buat.
saya tidak ada pengalaman berkerja samada secara ONLINE atau FACETOFACE.

sekarang,hari ini,saat ini.. baru la saya tahu
=)betapa susah nyer hendak cari duit
=) susah nyer nak berniaga.

saya cuba promote kan link pada Facebook saya apa yang saya dapat:
=( orang delete komen saya.
=( orang kutuk saya.

saya tak putus asa saya anta dari
=) wall ke wall
=) inbox ke inbox

tapi kekecewaan jugak yang saya trima.
kali ini teruk. saya dimarah seolah2 saya ini macam buat kerja yang hina.
saya manusia bukan binatang yang seolah2 tak ada perasaan.
saya tahu kamu TAK SUKE tapi tak boleh ke cakap dengan bahasa yang elok sikit.

saya sangat kecewa dan sedih dengan sesetengah sikap orang melayu kita.

assalammualaikum :)

2 comments:

  1. https://www.facebook.com/groups/bloggerarea/
    https://www.facebook.com/groups/102920023105531/
    https://www.facebook.com/groups/malaysia2u/
    https://www.facebook.com/groups/157555284282991/

    Assalamualaikum ya ily nabilah bt mohd salleh..

    link diatas adalah group yg dibina di FB untuk mereka yang ingin berniaga secara online..

    Ingat 4 sifat Rasulullah..
    siddiq,amanah,tabligh dan fatanah..
    siddiq,amanah dan tabligh itu mudah diamalkan didalam perniagaan,namun sifat fatanah lah yang akan memastikan sejauh mana perniagaan itu boleh pergi..

    keep going...I always behind u...
    Wasalam

    ReplyDelete
  2. Sabar ye sis.. Awak pasti berjaya 1 hari nanti.. Abg Fiq akan ajar cara promosi yg betul...

    ReplyDelete

Terima Kasih (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...