Sponser By

♥THIS BLOG♥

♥ Ily Nabilah (Elly)
♥ 22 years old (2013)
♥ University Of Malaya (Profesional Islamic Financial Planning )
♥ International Darul Huffaz
”beribadat dan beramal kepada Allah sebagaimana anda akan mati esok dan carilah rezeki umpama kita akan mati 1000 tahun lagi”

Apr 21, 2012

Kisah Pemandu Teksi & Nurse (18sx)

AMARAN!
 PADA SESIAPA YANG BERUSIA 18 TAHUN KE bawah .SILA CLOSE ARTIKEL INI

Pada Suatu Malam Yang Sunyi Sepi:

Seorang Nurse, Aisyah menahan teksi. Sedang dalam perjalanan, pemandu teksi bernama Fendi asyik memerhati Nurse itu melalui cermin tengahnya. Merasa kehairanan,  Nurse itu bertanya,
“Encik, kenapa encik melihat saya begitu ?”
Fendi tersenyum malu dan berkata,
” Sebenarnya saya selalu berfantasi. Maaf ya, saya sangat ingin mencium seorang Nurse.”
“Oh begitu! Takde masalah. Encik boleh mencium saya kalau itu memang memberikan ketenangan buat encik. Tapi saya ada syarat iaitu encik mesti masih single” kata Nurse tersebut.
Fendi gembira dan berkata,
“iya.. iya, saya masih single.”
Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi. Fendi terus mencium nurse itu selama 10 minit. Kemudian mereka pun meneruskan perjalanan kembali.
Tapi Fendi menangis teresak-esak sambil berkata,
“Maafkan saya cik, saya merasa bersalah. Sebenarnya saya sudah berkahwin”.
Mendengar penerangan itu Aisyah tersenyum dan berkata,
“Sudahlah encik, tidak ada apa-apa yang perlu dibimbangkan, saya juga bersalah. Saya pun bukanlah seorang Nurse. Saya ni mak nyah yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta pakaian seragam.

0 SWeet Talker:

Post a Comment

Terima Kasih (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...