Sponser By

♥THIS BLOG♥

♥ Ily Nabilah (Elly)
♥ 22 years old (2013)
♥ University Of Malaya (Profesional Islamic Financial Planning )
♥ International Darul Huffaz
”beribadat dan beramal kepada Allah sebagaimana anda akan mati esok dan carilah rezeki umpama kita akan mati 1000 tahun lagi”

Mar 15, 2012

Ramai Orang TANYE ????


Ramai Orang tanye ???
Macamana saya BOLEH jadi Seperti di atas =)
saya  hanya ingin berkongsi untuk pengajaran dan iktibar untuk semua =)

Tengok Muka Nampak BAIK ...Ceyh!
Saya Memang BAIK cuma NAKAL sikit ajer =)
Orang selalu Kata Nak Berubah kena tunggu ALLAH S.WT bagi Hidayat =)

SEBENARNYA ...
ALLAH SWT dah pon bagi Hidayat kat semua UMATNYA =)
Tengoklah berapa banyak kejadian KIAMAT KECIL sudah berlaku di DUNIA kita =)
TUuUuUu DIA hidayat..Hidayat Macamana lagi YANG hampa semua mau ha!!

BILA..
Berlakunya PEMBUANGAN BAYI secara berleluasa TANPA segan dan silu =)
Membuat saya terfikir... Adakah Saya Seperti Mereka??
Berlakunya MAKSIAT secara TERBUKA tanpa memikirkan MARUAH =(
Membuat saya terfikir.. Adakah Saya Seperti Mereka??

MUNGKIN..
Kalau Saya Tidak Mencari Jalan Kebenaran =)
Kalau Saya Ego Dengan Pendirian Saya Yang Salah =)
Kalau Saya Dengar Kata Hati Saiton Saya =)

ANDA...
Kalau Saya Boleh Mencari Jalan Kebenaran Sendiri KENAPA tidak ANDA??
Kalau Saya Boleh Menurunkan Ego Saya Pada ALLAH SWT,KENAPA tidak ANDA??

Hati Dan Akal = Saling Memerlukan..
Apa Kata Hati,Itu Datang Dari AKAL!!
Kuatkan Minda dan Kuncikan Hati = untuk Berubah

‎"Kekayaan yang hilang dapat dikejar kembali dengan kerajinan dan jimat cermat. Kesihatan yang hilang boleh direbut kembali dengan ubat-ubatan. Akan tetapi waktu yang hilang pasti tidak akan kembali."

Berubahlah Sebelum ANDA terlambat...FIKIRLAH! andai KATA anda MATI ESOK 

JAZAKALLAH 
ASSALAMMUALAIKUM =)

0 SWeet Talker:

Post a Comment

Terima Kasih (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...